Možný svět je lepší

Text na plakátu: Mocná a vítězná revoluce kráčí vpřed.

Spíš než sliby o budoucnosti, které se nikdy nenaplní, mám ráda budoucnost, která začíná už dnes, a sny, které se splní, ještě než zapadne slunce. Už jsem se dost naupírala očí vstříc zítřkům, nadýchala se plnými doušky budoucnosti a uvěřila jsem přeludům toho, co mělo přijít. Dneska sázím jenom na to, co je vidět.

Když jsem se probudila, pohrála jsem si s jedním z těch chimérických hesel, která neustále slyšíme v televizi, abych ho udělala realističtějším. Lepší svět je možný. Možný svět je lepší, řekla jsem si a pocítila jsem, že ho určitě dosáhneme, že pro celou planetu, můj ostrov i moje město nalezneme uskutečnitelná řešení místo neustálého plácání se v utopiích.

Napsat komentář

