Návrat

 

 

Před těmi zhruba deseti dny, kdy jsem oznámila opravy blogu, říkala jsem si: To je první dovolená po dvou letech. Jenomže odpočívat se mi dařilo ze všeho nejméně. Generace Y způsobila několika informatikům, kteří mi ji chtěli pomoci změnit, trvalé bolení hlavy. Ani po mnoha pokusech se nám nepodařilo zřídit diskusní fórum, které je přitom tak důležité. Každopádně jsem si ale v čase věnovanému opravám znovu uvědomila, jak moc je pro mne tento prostor důležitý. Bez osobního exorcismu při psaní jednotlivých příspěvků mi realita padá na hlavu, dusí mě a ničí. Nic už není stejné, když vám to nemůžu převyprávět v těchto krátkých textech.

Budu muset překonat technologické potíže a pár katastrof, ke kterým došlo v designu stránek, ale budu pokračovat v publikování, i když blog vypadá jako Havana na konci „Zvláštního období“. Tak si tedy dávejte pozor na díry, splašky, budovy na pokraji zřícení a elektrické dráty čouhající ze zdí. Slibuji, že Generace Y se dá dohromady rychleji, než toto zanedbané město.

Napsat komentář

