Je mnoho způsobů jak se zúčastnit

K mé nepřítomnosti na knižním veletrhu v Toríně
Zmeškala jsem Madrid v květnu, New York s jeho univerzitním kampusem a teď  Toríno v době knižního veletrhu. Jestli to takhle půjde dál, budu se muset naučit mluvit o svém životě výhradně v nepravděpodobném slovesném čase „bývala bych tam mohla být, ale…“.  „představila bych tu knihu, jen kdyby…“   nebo „kdybych byla mlčela, mohla bych jet“.

Dnes jsem byla na představení Cuba Libre, a to oním virtuálním způsobem, který je vlastní pouze bloggerům. Mluvila jsem telefonicky s lidmi, co tam opravdu byli, odpověděla jsem na pár otázek a spojení se přerušilo, ještě než jsem se stačila rozloučit.

Opět jsem si prožila to, co už dobře znám: Byli tam všichni, jen já ne.

Napsat komentář

