Lekce z biologie

Text pod fotografií: V čekárně cizineckého a imigračního úřadu na 17. ulici mezi J a K

Vypínající se bypassy a ozvěna plačících dětí. Razítka dopadající na listy papíru, aby zamítala a cenzurovala, kilobity nesoucí můj hlas po internetu, aniž bych se musela pohnout. Někdo se na mě zachmuřeně dívá a mluví přes své walkie-talkie. Ptáček zvaný Twitter mě nese mezi drápky. Úřady plné uniformovaných lidí potvrzujících, že „momentálně nemohu vycestovat“, i když já už jsem tisíce kilometrů daleko, ve virtuálním světě, kterému nemohou ani porozumět, ani ho uzavřít.

Napsat komentář

