Užij si to v radosti!

Když mi bylo sedm let, mému úsměvu něco chybělo. Zrovna mi vypadávaly mléčné zuby a navíc jsem měla ve zvyku číst všechno, co mi přišlo do cesty. Byly to časy, kdy jsem poznávala, kdy jsem měla odřená kolena z pádu v zápalu her. Dnes znovu sfouknu stejné množství svíček na imaginárním dortu. Tentokrát je nesfouknu za sebe, ale za virtuální stvoření, které se narodilo 9. dubna 2007 a které svého času také prošlo etapu růstu zubů, horeček, úsměvy a nesnázemi.

Generación Y má narozeniny, skoro tisíc publikovaných příspěvků, téměř milión a půl komentářů. Přišla jsem o některé přátele a jiné jsem zase získala.

Do této doby jsem nezažila tu hrůzu, kdy člověk nemá o čem psát. Naopak, cítím, že ani čas ani internetové připojení mi nedovolili říct to, co mi ukázala kubánská realita. Tento blog si již žije vlastním životem. Dýchá ve svých čtenářích a existuje v paralelních verzích, na které já již nedosáhnu, nemohu je chránit ani schovávat. Překonal prvotní strach, kdy byl oficiálně prohlášen za zlo, kdy mu ostatní lidé nedůvěřovali, přežil technické kolapsy a dokonce i můj osobní pocit, kdy jsem byla přesvědčena, že ho přestanu psát. Tak je tady s pohmožděninami a zkušenostmi, které nasbíral za sedm let.

Brzy začne nová etapa. Generación Y se přestěhuje do nového příbytku

 

Do této doby jsem nezažila tu hrůzi, kdy člověk nemá o čem psát. Naopak, cítím, že ani čas ani internetové připojení mi nedovolili říct to, co mi ukázala kubánská realita. Tento blog si již žije vlastním životem. Dýchá ve svých čtenářích a existuje v paralerních vrzích, na které já již nedosáhnu, nemohu je chránit ani schovávat. Překonal prvotní strach kdy byl oficiálně prohlášen za zlo, kdy mu ostatní lidé nedůvěřovali, přežil technické kolapsy a dokonce i můj osobní pocit, kdy jsem byla přesvědčena, že ho přestanu psát. Tak je tady s pohmožděninami a zkušenostmi, které nasbíral za sedm let.

Brzy začne nová etapa. Generación Y se přestěhuje do nového příbytku a to do formy moderního digitálního tisku. Na přístím narozeninovém dortu budou další tváře, které bude třeba zachytit na fotce. Sfoukněme za ně teď svíčky!

 

Napsat komentář

